Συγκέντρωσα εδώ τις πιο πιθανές ερωτήσεις που μπορεί να έχεις και τις ομαδοποίησα σε έξι κατηγορίες. Επίλεξε μία σχετική κατηγορία, εντόπισε την ερώτηση που σε ενδιαφέρει και διάβασε την απάντηση. Αν δεν λυθεί η απορία σου, έχω αυτιά και μάτια ανοιχτά για να σε βοηθήσω.

Λείπει είδος από την παραγγελία μου. Τι να κάνω;

Σίγουρα πρέπει να με ενημερώσεις!

Αν το προϊόν που λείπει εμφανίζεται στην απόδειξη αγοράς, συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω

  1. Υπήρχε επιπλέον δέμα το οποίο δεν παρέλαβες
  2. Έκανα εγώ λάθος κατά την προετοιμασία της παραγγελίας σου.

Μην ανησυχείς, στείλε μου άμεσα μήνυμα για να σε εξυπηρετήσω.

Αν το προϊόν δεν εμφανίζεται στην απόδειξη αγοράς, τότε

  1. Υπάρχει περίπτωση να χρειάστηκε να διασπάσω την αποστολή των προϊόντων σε διαφορετικές ημερομηνίες
  2. Έτυχες στην περίπτωση που υπήρχε ελάχιστο απόθεμα και κάποια άλλη παραγγελία προηγήθηκε με μικρή χρονική διαφορά

Και στις 2 αυτές περιπτώσεις θα ενημερωθείς πριν την παραλαβή. Ειδικά στην πρώτη περίπτωση δεν θα χρεωθείς με επιπλέον έξοδα αποστολής και θα γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές/ενημερώσεις στην παραγγελία σου. Στην δεύτερη περίπτωση δεν θα χρεωθείς για το προϊόν που δεν μπόρεσα να σου στείλω εκτός και αν επιθυμείς να παραμείνει σε αναμονή. Αν η πληρωμή έχει ολοκληρωθεί και δεν είναι εφικτό να σου επιστρέψω το χρηματικό ποσό η διαφορά θα πιστωθεί στον λογαριασμό σου για μελλοντική αγορά.

Πώς αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης;

Θα πρέπει να πας στη σελίδα επεξεργασίας του προφίλ σου. Εκεί θα πρέπει να εισάγεις τον τρέχον κωδικό εισόδου, μετά τον νέο κωδικό που θες και τέλος άλλη μια φορά τον νέο κωδικό για να γίνει επιβεβαίωση οτι τον θυμάσαι καλά. Τέλος πατάς “ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ”

Ευκολάκι!

Σελίδα επεξεργασίας προφίλ

Πως κάνω εγγραφή για προφίλ/λογαριασμό;

Πολύ εύκολα. Χρειάζεσαι ένα email (το πραγματικό σου) και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Τα στοιχεία σου εννοείται οτι παραμένουν ασφαλή και τα χρησιμοποιώ μόνο για την διεκπεραίωση της παραγγελίας σου. Για να ξεκινήσεις την εγγραφή βάλε το ποντίκι σου πάνω δεξιά στην ένδειξη “ΕΙΣΟΔΟΣ” και γράψε το email σου στο σχετικό πεδίο κάτω από “Πρώτη σου φορά; Άνοιξε λογ/μο”. Μετά πάτα “ΕΓΓΡΑΦΗ”.

Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις εγγραφή μέσω του facebook προφίλ σου από το σχετικό κουμπί.

Αυτό ήταν! Θα λάβεις μήνυμα μου στο email σου με όνομα και κωδικό χρήστη. Συνδέσου, θα μεταφερθείς στη σελίδα του προφίλ σου όπου μπορείς να ενημερώσεις τα στοιχεία σου και να κάνεις ότι αλλαγές θέλεις.

Να εδω θα βρείς τη σελίδα του προφίλ σου > Το προφίλ μου

Μην αγχώνεσαι! Αν θες μπορείς να ξεκινήσεις κανονικά τις αγορές σου και μόλις φτάσεις στο ταμείο κάτω από τα στοιχεία χρέωσης θα βρείς την επιλογή “Δημιουργία λογαριασμού;” Τίκαρε την επιλογή και το προφίλ σου θα δημιουργηθεί αυτόματα.

Πρέπει να κάνω εγγραφή/φτιάξω προφίλ στην Akamatra;

Και όμως όχι! Δεν είναι απαραίτητο να ανοίξεις λογ/μο – προφίλ στην Akamatra για να παραγγείλεις και να σου στείλω τα προϊόντα που χρειάζεσαι.

Αν όμως θες…

  • να παραγγείλεις πάλι στο μέλλον θα δίνεις ξανά στοιχεία διεύθυνσης & επικοινωνίας;
  • να καταχωρήσεις αλλάξεις τη διεύθυνση παράδοσης;
  • να δεις την πρόοδο της παραγγελίας σου ή το ιστορικό σου;
  • να φτιάξεις μια λίστα με τα αγαπημένα σου για να τα αγοράσεις όταν στο επιτρέπουν τα οικονομικά σου;
  • να έχεις καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση και εμπειρία με την Akamatra;

Τότε θα πρέπει να γνωριστούμε καλύτερα και να φτιάξεις ένα προφίλ στην Akamatra. Πίστεψε με, έχω κάνει οτι καλύτερο μπορώ για να γίνει γρήγορα και εύκολα.

Μπορεί να παραλάβει άλλος την παραγγελία μου;

Βεβαίως και μπορεί να την παραλάβει άλλος. Έτσι και αλλιώς, εγώ στέλνω τα προϊόντα στη διεύθυνση που εσύ θα ορίσεις.

Οπότε όποιος είναι εκεί μπορεί να το παραλάβει αντί για εσένα. Καλό θα είναι όμως, να με έχεις ενημερώσει κιόλας για το όνομά του, βάζοντας σχόλια, τη στιγμή που ολοκληρώνεις την παραγγελία σου, στις σημειώσεις παραγγελίας. Αυτός που θα το παραλάβει θα υπογράψει εκ μέρους σου.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Αν σου φαίνεται δύσκολο να ολοκληρώσεις τη παραγγελία σου ηλεκτρονικά, θα μπορέσω να σε βοηθήσω αν με καλέσεις για να την ολοκληρώσουμε βήμα-βήμα μαζί. Αν πάλι, δεν θέλεις να κάνεις παραγγελία καν μέσω του akamatra.gr τότε θα πρέπει να με καλέσεις, να μου αναφέρεις τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν και θα αναλάβω εγώ να σου αποστείλω τα προϊόντα, ή αν θες μπορείς να έρθεις στο φυσικό μου κατάστημα εσύ για να τα παραλάβεις.

Δυστυχώς, όμως στη περίπτωση τηλεφωνικής παραγγελίας, δεν μπορώ να δεχτώ κάρτα ή αντικαταβολή ως τρόπους πληρωμής. Θα πρέπει, είτε να μου καταθέσεις χρήματα σε έναν από τους τρεις τραπεζικούς μου λογαριασμούς εντός 3 ημερών, ούτως ώστε να αποστείλω τη παραγγελία σου, είτε με μετρητά αν έρθεις να τα παραλάβεις εσύ.

Τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση;

Στην akamatra όλα τα προϊόντα ελέγχονται πριν την αποστολή τους, οπότε δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Αυτή τη στιγμή, μιας και κανένα από τα είδη δεν είναι ηλεκτρική συσκευή ή συσκευή που να απαιτεί μία διετή ή παραπάνω ετών εγγύηση, τα προϊόντα δεν καλύπτονται.

Παρόλα αυτά όμως, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος εννοείται πως μπορείς να το επιστρέψεις, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος και θα φροντίσω εγώ να το αντικαταστήσω.

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο διάστημα παράδοσης;

Φυσικά και μπορείς να επιλέξεις συγκεκριμένο διάστημα παράδοσης. Θα πρέπει όμως στα σχόλια της παραγγελίας σου να μου αναφέρεις αναλυτικά τι ακριβώς θα ήθελες.

Πάντα προτείνω να βάζεις και τον αριθμό σου στα σχόλια και να μου ζητάς να επικοινωνήσει ο μεταφορέας μαζί σου πριν την παράδοση. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ξέρεις ότι η παράδοση σε προκαθορισμένο χρονικό διάστημα παράδοσης 2 ωρών και λιγότερο (πχ μπορεί για κάποιο λόγο να θες να παραλάβεις μεταξύ 10.00 και 11.00 το πρωί) χρεώνεται 2€ παραπάνω. Επίσης, η παράδοση Σάββατο κοστίζει και αυτή 2€ παραπάνω.

Υπάρχει διαδικασία σχετικά με τις κατεστραμμένες αποστολές;

Όπως ξέρεις φροντίζω πάντα, τόσο εγώ, όσο και η εταιρεία που συνεργάζομαι για τις παραδόσεις των παραγγελιών, το τελικό δέμα που θα λάβεις να είναι σε άριστη κατάσταση. Αν όμως, κάτι προκύψει, θα πρέπει να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μου, στο 216 8099140 ή πάτα το κουμπί για να μου εξηγήσεις με μήνυμα.

Μετά φυσικά εγώ θα αντικαταστήσω τη παραγγελία σου και θα αναλάβω τα έξοδα της εκ νέου αποστολής. Αν τύχει κάποιο προϊόν να μην έχει άλλα τεμάχια διαθέσιμα, θα σου επιστρέψω τα χρήματα που έδωσες για να το αποκτήσεις.

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία courier για την εκτέλεση/διεκπαιρέωση  της συναλλαγής) Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλεις να χρεωθείς με έξοδα αντικαταβολής επίλεξε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό τράπεζας)

Μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook;

Θα χαρώ πολύ, ειδικά αν είσαι fan μου στο facebook, να μου δώσεις μία παραγγελία από εκεί. Θα μου στείλεις inbox με τα στοιχεία σου και τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και εγώ θα αναλάβω να σου αποστείλω τα προϊόντα, ή αν θες μπορείς να έρθεις στο φυσικό μου κατάστημα εσύ για να τα παραλάβεις.

Δυστυχώς όμως στη περίπτωση αυτή, δεν μπορώ να δεχτώ κάρτα ή αντικαταβολή ως τρόπους πληρωμής. Θα πρέπει, είτε να μου καταθέσεις χρήματα σε έναν από τους τρεις τραπεζικούς μου λογαριασμούς εντός 3 ημερών, ούτως ώστε να αποστείλω τη παραγγελία σου, είτε με μετρητά αν έρθεις να τα παραλάβεις εσύ.

Τι ισχύει για τη δωρεάν αποστολή;

Για να έχεις δωρεάν αποστολή θα πρέπει να πραγματοποιήσεις παραγγελία κόστους άνω των 25€.

Σε πόσο διάστημα παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας σου.

Για δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να υπάρξει μικρή καθυστέρηση γι’αυτό προτείνουμε πάντα να βάζεις στα σχόλια της παραγγελίας σου το τηλέφωνο επικοινωνίας σου σε περίπτωση που το χρειαστεί ο μεταφορέας.

Δεν λαμβάνω μηνύματα από την Akamatra

Αααα! Αυτό δεν είναι καλό! Πως θα συνεννοηθούμε;

Μάλλον το πρόγραμμα email που χρησιμοποιείς μπλοκάρει τα μηνύματα μου γιατί εφαρμόζει φίλτρα προστασίας για ανεπιθύμητη αλληλογραφία (antispam αν το έχεις ακούσει έτσι). Κάθε πρόγραμμα ανάγνωσης email έχει τα δικά του “έξυπνα” φίλτρα ασφαλείας και προστασίας για το καλό σου. Εγώ όμως δεν είμαι ανεπιθύμητη. Για να λύσουμε το πρόβλημα θα πρέπει να με αποθηκεύσεις στις επαφές σου ή να με χαρακτηρίσεις ως επιθυμητή

Για να λαμβάνεις λοιπόν τα μηνύματα μου εξασφάλισε οτι οι διευθύνσεις shop@akamatra.gr και support@akamatra.gr είναι στις επιθυμητές επαφές σου.

Δεν ξέρεις πως να το κάνεις; Χμμ και εγώ φίλους ρώτησα, αλλά για να σε βοηθήσω πάτα το κουμπί και θα βρείς σύντομες οδηγίες για διάφορες εφαρμογές email στα αγγλικά. Αν δεν ξέρεις αγγλικά η μετάφραση google θα σε βοηθήσει αλλιώς ρώτα ένα φίλο/φίλη σου. Όλο και κάποιος θα ξέρει!

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με σελίδα του καταστήματος

Αυτό δεν είναι καθόλου ευχάριστο και πρέπει να με ενημερώσεις άμεσα!

Για να με βοηθήσείς προσπάθησε να αναφέρεις όσα το δυνατόν περισσότερα από τα παρακάτω στοιχεία

  • Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείς και την έκδοση του αν μπορείς να τη βρεις.
  • Σε ποια σελίδα εντόπισες το πρόβλημα
  • Πότε συνέβη το πρόβλημα
  • Μήνυμα σφάλματος που πιθανώς εμφανίστηκε στην οθόνη σου
  • Μία αποτύπωση/στιγμιότυπο (screenshot) του τι βλέπεις στην οθόνη σου όταν συμβαίνει το πρόβλημα. (μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιλογή φόρτωσης αρχείου)

Κάθε παρατήρηση σου είναι ευπρόσδεκτη γι’αυτό πάτα το κουμπί για να αναφέρεις το πρόβλημα σου.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο προφίλ μου

Αν κατά την προσπάθεια εισόδου στο προφίλ σου διαπιστώνεις οτι το email σου ή ο κωδικός σου δεν γίνονται δεκτά τότε πιθανώς δεν τα θυμάσαι καλά. Βρες το αρχικό μήνυμα με τα στοιχεία προφίλ που σου έστειλα και ξαναπροσπάθησε. Αν όμως έχεις αλλάξει τα αρχικά στοιχεία εισόδου και δεν θυμάσαι με τίποτα τα στοιχεία που έβαλες, πήγαινε πάνω δεξιά στην ένδειξη “ΕΙΣΟΔΟΣ” και εκεί θα βρείς την επιλογή “Δεν θυμάσαι τον κωδικό σου;”. Κλίκαρε το σύνδεσμο, βάλε το email ή το όνομα που χρησιμοποίησες στην αρχική εγγραφή σου και ακολούθησε τη διαδικασία όπως αναφέρει το μήνυμα που θα παραλάβεις στο email σου. Θα μπορέσεις να δημιουργήσεις έναν νέο προσωρινό κωδικό και στη συνέχεια να τον αλλάξεις από τη σελίδα του προφίλ σου.

Αν συναντήσεις πρόβλημα και πάλι, εδω είμαι μην ανησυχείς! Κλίκαρε το κουμπί και θα βάλω τα πράγματα στη θέση τους το συντομότερο δυνατο.

Πώς υπολογίζω τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής, ανεξαρτήτως όγκου παραγγελίας και της περιοχής που μένεις, είναι 3€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Οπότε δεν χρειάζεται καν να κάνεις υπολογισμούς. Αν αποφασίσεις όμως, ότι θέλεις να πληρώσεις με αντικαταβολή, τότε θα επωμιστείς ένα κόστος της τάξης του 1.5€ παραπάνω. Επίσης, στις περιπτώσεις όπου θέλεις να παραλάβεις το πακέτο σου Σάββατο ή θέλεις παράδοση σε προκαθορισμένη ώρα (σε προκαθορισμένο διάστημα 2 και λιγότερων ωρών, πχ να ζητήσεις παράδοση μεταξύ 10:00 και 11:00 το πρωί) θα έχεις ένα επιπρόσθετο κόστος 2€.

Γιατί η παραγγελία μου επέστρεψε στην Akamatra;

Προφανώς επειδή δεν σε βρήκαμε τη στιγμή της παράδοσης και παρά το γεγονός ότι σου άφησε ο μεταφορέας χαρτάκι με τον αριθμό αποστολής του πακέτου σου εσύ δεν το αναζήτησες ούτε στο πρακτορείο, ούτε σε εμένα.

Σε κάθε περίπτωση, επικοινώνησε μαζί μου στο 216 8099140 ή στείλε μου μήνυμα πατώντας το κουμπί για να συνεννοηθούμε εκ νέου για τη παραγγελία σου.

Δεν έχω παραλάβει ακόμα

Ο πιθανότερος λόγος είναι ότι ήρθε ο μεταφορέας και δεν σε βρήκε.

Να ξέρεις η διαδικασία έχει ως εξής: Ο μεταφορέας έρχεται με το δέμα σου και αν δεν σε βρει σου αφήνει χαρτάκι με την ημερομηνία που ήρθε, την ακριβή ώρα, τον αριθμό αποστολής και το τηλέφωνο του πρακτορείου. Την επόμενη μέρα ξαναπερνάει. Αν σε βρει σου παραδίδει το πακέτο σου χωρίς επιπλέον κόστος. Αν δεν σε βρει τότε το πακέτο σου επιστρέφει στο πρακτορείο και μένει εκεί για 15 μέρες πριν επιστρέψει πάλι σε μένα.

Αν προκύψει κάτι θα πρέπει να με καλέσεις, ούτως ώστε να αναζητήσω το πακέτο σου και να ζητήσω να γίνει 3η επίδοση. Αυτό θα σου κοστίσει 2€ επιπλέον.

Γιατί αφαιρέθηκαν προϊόντα από την παραγγελία μου;

Σπάνιο, αλλά καμιά φορά συμβαίνει, να έχουν μείνει πολύ λίγα τεμάχια για ένα προϊόν και να το παραγγείλεις ταυτόχρονα με άλλους. Ενημερώνω τη διαθεσιμότητά μου σε πολύ τακτική βάση, αλλά αν τύχει να κάνεις ταυτόχρονη παραγγελία με άλλα άτομα για τον ίδιο κωδικό χαμηλής διαθεσιμότητας, πρωτού προλάβω να ενημερώσω τη διαθεσιμότητα, τότε μπορεί να υπάρξει προβληματάκι και να μην μπορώ να σου παραδώσω το αγαπημένο σου προϊόν. Συνεπώς θα το αφαιρέσω από τη παραγγελία σου και φυσικά θα σε ενημερώσω. Μην μου αγχώνεσαι όμως, δεν πρόκειται να χρεωθείς για προϊόν που δεν παρέλαβες.

Μπορώ να ακυρώσω παραγγελία;

Ακύρωση στη παραγγελία σου μπορείς να κάνεις (θα με στενοχωρήσεις όμως), απλά θα πρέπει να το κάνεις την ίδια ημέρα που έκανες και την παραγγελία, ούτως ώστε η παραγγελία σου να μην έχει φτάσει ήδη στον μεταφορέα. Θα πρέπει να με καλέσεις ή να μου στείλεις email πατώντας το κουμπί για να με ενημερώσεις.

Σε περίπτωση που έχεις καταβάλει ήδη τα χρήματα, αυτά είτε θα παραμείνουν στην akamatra με τη μορφή κουπονιού για μελλοντική αγορά, είτε θα πρέπει να μου δώσεις αριθμό λογαριασμού για να τα πιστώσω.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σου είναι ακόμα σε κατάσταση “Εκκρεμότητα πληρωμής”, αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει γίνει κάποια οικονομική συναλλαγή, οπότε μπορείς μέσα από το προφίλ σου να κάνεις ακύρωση παραγγελίας, χωρίς καν να χρειαστεί να με πάρεις τηλέφωνο για να με ενημερώσεις.

Μπορώ να αλλάξω παραγγελία;

Αλλαγή στη παραγγελία σου φυσικά και μπορείς να κάνεις. Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει. Απλά θα πρέπει να το κάνεις την ίδια ημέρα που έκανες και την παραγγελία, ούτως ώστε η παραγγελία σου να μην έχει φτάσει ήδη στον μεταφορέα. Θα πρέπει να με καλέσεις στο 216 8099140 ή να μου στείλεις μήνυμα για την αλλαγή σου.

Επίσης, θα πρέπει να ξέρεις ότι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σου ίσως αλλάξει, καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία λόγω των αλλαγών σου.

Τι γίνεται αν το προϊόν είναι ελαττωματικό;

Φροντίζω πάντα για το προϊόν που θα παραλάβεις από τη στιγμή που το πακετάρω για να στο στείλω. Αν όμως, κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μου στο 216 8099140 ή  πάτα το κουμπί για να μου εξηγήσεις με μήνυμα.

Μετά θα πρέπει (εντός 14 ημερών από την παραλαβή) να μου στείλεις το προϊόν με courier (τα έξοδα παραλαβής θα επιβαρύνουν εμένα) μαζί με την απόδειξη και φυσικά εγώ θα το αντικαταστήσω και θα αναλάβω τα έξοδα της εκ νέου αποστολής.

Αν τύχει το συγκεκριμένο προϊόν να μην έχει άλλα τεμάχια διαθέσιμα, θα σου επιστρέψω τα χρήματα που έδωσες για να το αποκτήσεις.

Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να ακυρώθηκε η παραγγελία σου. Για παράδειγμα δεν έκανες τραπεζική κατάθεση εντός 3 ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας. Ή υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τη διεύθυνση χρέωσης. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείς από σχετικό email και θα χαρώ πολύ αν δοκιμάσεις εκ νέου να παραγγείλεις κάποια από τα προϊόντα μου.

Τι σημαίνει διαθεσιμότητα προϊόντων;

Είναι μια ένδειξη/σήμανση που σε ενημερώνει όταν το προϊόν κοντεύει να εξαντληθεί ή δεν υπάρχει διαθέσιμη ποσότητα. Όταν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο αλλά εμφανίζεται στο κατάστημα, σημαίνει οτι σύντομα μπορέσω να το ξαναφέρω.

Αν τα τεμάχια για ένα προϊόν δεν επαρκούν για να καλύψουν την παραγγελία σου, θα δεις σχετική ειδοποίηση στο καλάθι. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μειώσεις την ποσότητα του προϊόντος για να συνεχίσεις με την αγορά.

Επίσης αν σε ένα προϊόν υπάρχει αυξημένη ζήτηση, μπορεί να προσδιορίσω μία μέγιστη ποσότητα ανά παραγγελία για να μπορέσω να ικανοποιήσω όσους περισσότερους μπορώ.

Μπορώ να παραγγείλω προϊόν που φαίνεται μη διαθέσιμο;

Στην akamatra μπορεί να δεις προϊόντα που εμφανίζονται ως μη διαθέσιμα. Αυτό είναι προσωρινό διαφορετικά δεν θα τα έβλεπες.

Αν θέλεις ένα προϊόν που εξαντλήθηκε, δεν μπορείς να το παραγγείλεις προσωρινά αλλά μπορείς να εκδηλώσεις το ενδιαφέρον σου επιλέγοντας να εγγραφείς στη Λίστα Αναμονής.

Μόλις έχω το προϊόν πάλι διαθέσιμο θα σε ενημερώσω στο email σου και αποφασίζεις πως θες να προχωρήσεις.

Η επιλογή για εγγραφή στη λίστα αναμονής εμφανίζεται μόνο στα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα. Ο χρόνος που χρειάζομαι για να αναπληρώσω ένα εξαντλημένο προϊόν εξαρτάται και από παράγοντες που δεν μπορώ να ελέγξω. Σίγουρα όμως κάνω οτι καλύτερο μπορώ για να μη μένει κενή η θέση στο “ράφι” για αρκετές ημέρες.

Πού μπορώ να βρω κουπόνια;

Διαθέτω εκπτωτικά κουπόνια σε νέους αλλά και “παλιούς” φίλους μέσω των ενημερωτικών μηνυμάτων που στέλνω στο email τους αλλά και μέσω των κοινωνικών προφίλ μου. Επομένως, αν θέλεις να αγοράζεις σε καλύτερες τιμές

  1. μπες και εσύ στην παρέα κάνοντας εγγραφή ως μέλος
  2. ακολούθησε με στα social media

Στην πρώτη σου παραγγελία (και γνωριμία μας) προσφέρω μια ειδική έκπτωση χωρίς καμία δέσμευση.

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Φυσικά και θα χαρώ και πολύ να σε γνωρίσω από κοντά. Από τις 9.00 μέχρι τις 14:00 θα είμαι εκεί για να περάσεις και να παραλάβεις. 

Μόνο που θα πρέπει να έχουμε συνεννοηθεί πρώτα τηλεφωνικά, ούτως ώστε να σε έχω ενημερώσει για το πότε ακριβώς θα είναι έτοιμη η παραγγελία σου. Αν σου είναι αδύνατο να περάσεις 9.00 – 14.00, κατόπιν συνεννόησης υπάρχει η δυνατότητα να σε περιμένω και άλλη στιγμή της ημέρας.

Η διεύθυνσή μου αναλυτικά είναι: Καλύμνου  6 & Χίου, Άγιοι Ανάργυροι, 135 62.

Γίνονται αποστολές στην Κύπρο & το εξωτερικό;

Δυστυχώς, ακόμα δεν είμαι σε θέση να κάνω αποστολές των προϊόντων στη Κύπρο ή στο εξωτερικό. Ποιος ξέρει όμως; Μπορεί σε σύντομο χρονικό διάστημα να γίνω παγκόσμια. Stay tuned.

 

Πώς παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Μπορείς να παρακολουθείς την πρόοδο της παραγγελίας σου στα διάφορα στάδια μέχρι να φτάσει στα χέρια σου. Από τη στιγμή που θα στείλεις την παραγγελία σου θα ενημερώνεσαι για κάθε στάδιο μέσω email και της σελίδας ιστορικού παραγγελιών σου και συγκεκριμένα για:

  • Την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας
  • Την έναρξη επεξεργασίας της παραγγελίας
  • Την αναμονή ή επιβεβαίωση πληρωμής (αν έχεις πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογ/μο)
  • Την παράδοση της παραγγελίας στον μεταφορέα (ολοκλήρωση)

Αφού χαρακτηριστεί ως ολοκληρωμένη η παραγγελία, μπορείς να ενημερώνεσαι με τη βοήθεια του κωδικού αναζήτησης αποστολής/δέματος (tracking number) της εταιρίας courier που συνεργάζομαι. Τον κωδικό θα τον προσθέσω στις λεπτομέρειες παραγγελίας μόλις είναι έτοιμη και φύγει από τα χέρια μου. Μπορείς να τον βρεις στην παραγγελία σου αν επισκεφθείς τη σελίδα με το ιστορικό παραγγελιών σου.

Αν θεωρείς οτι κάτι δεν πηγαίνει καλά μπορείς να μου στείλεις απεθείας μήνυμα για να το ερευνήσω.

Τι γίνεται αφού κάνω παραγγελία;

Μόλις στείλεις την παραγγελία σου θα εμφανιστεί η σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας με όλες τις λεπτομέρειες (προϊόντα που αγόρασες, αξία παραγγελίας, τρόπος πληρωμής και αποστολής και κόστος αποστολής). Σχεδόν ταυτόχρονα θα λάβεις και σε ηλεκτρονικό μήνυμα στο email σου ένα αντίγραφο για επιβεβαίωση και αρχειοθέτηση. Αυτό το μήνυμα απλά σε ενημερώνει για την παραγγελία που έχεις κάνει.

Μόλις παραλάβω την παραγγελία και ξεκινήσω να την ετοιμάζω θα λάβεις νέο μήνυμα που θα περιέχει πάλι τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και θα σε ενημερώνει οτι έχει ξεκινήσει η προετοιμασία/επεξεργασία. Σε αυτή τη φάση αν υπάρχουν θέματα διαθεσιμότητας προϊόντων που έχεις παραγγείλει, αστοχία στην πληρωμή ή οτιδήποτε πιθανώς δεν μου επιτρέπει να προχωρήσω, θα λάβεις αντίστοιχα μηνύματα – σημειώσεις με τα οποία θα ζητάω περισσότερες πληροφορίες ή έγκριση από την πλευρά σου.

Όταν ετοιμάσω την παραγγελία σου και την παραλάβει η εταιρία courier, θα σε ενημερώσω οτι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί με νέο μήνυμα. Επίσης θα λάβεις ενημέρωση για τον κωδικό αναζήτησης  της αποστολής (tracking/reference number) τον οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις στην ιστοσελίδα του courier για να παρακολουθήσεις την πορεία του δέματος. Τον κωδικό αναζήτησης μπορείς να τον δεις και από το ιστορικό των παραγγελιών σου αν επιλέξεις προβολή στην παραγγελία που σε ενδιαφέρει – βρίσκεται στην κορυφή των λεπτομερειών παραγγελίας.

Μπορώ να στείλω παραγγελία δώρο σε φίλο/φίλη;

Μα και βέβαια! Όταν φτάσεις στη σελίδα προβολής του καλαθιού αγορών σου, στο κάτω μέρος θα βρεις επιλογή για συσκευασία δώρου. Μπορείς να γράψεις και το μήνυμα που θες να περιέχει το δώρο σου. Στην επόμενη σελίδα (ΤΑΜΕΙΟ) μην ξεχάσεις να επιλέξεις “Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση” γιατί διαφορετικά θα κάνεις δώρο στον εαυτό σου (γιατί όχι;). Επίσης μπορείς να προσθέσεις στις σημειώσεις σχόλια που θα βοηθήσουν ή θα πρέπει να προσέξω κατά την παράδοση.

Τι γίνεται αν δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία αλλά έχει πληρωθεί;

Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο μην αγχωθείς. Σε καμία περίπτωση δεν χάνεις τα χρήματά σου.

Θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σου, είτε τηλεφωνικά, είτε με email, ούτως ώστε να δούμε πως θα προχωρήσουμε.

Οι εναλλακτικές είναι πολλές. Μπορούμε κατόπιν συνεννόησης να αναπροσαρμόσουμε τη παραγγελία σου, ή τα χρήματα που έχεις ήδη λάβει να μείνουν στην akamatra με τη μορφή κουπονιού ίσης αξίας για την επόμενή σου αγορά. Τέλος, μπορούμε αν δεν θες να ξανακάνεις παραγγελία ή η εναλλακτική του κουπονιού δεν σε ενδιαφέρει, να μου δώσεις έναν τραπεζικό λογαριασμό ούτως ώστε να σου πιστώσω τα χρήματα που κατέβαλες.

Πώς κάνω μια παραγγελία;

Αν έχεις προσθέσει προϊόντα στο καλάθι και βρίσκεσαι ήδη στη σελίδα προβολής καλαθιού, από εδώ μπορείς να αυξήσεις ή να μειώσεις τα τεμάχια ανά προϊόν. Επίσης μπορείς να έχεις μια εκτίμηση για τα έξοδα αποστολής αν προσδιορίσεις την περιοχή σου.

Αν αλλάξεις κάτι σε αυτό το στάδιο μην ξεχάσεις να κλικάρεις την επιλογή “ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ

Τώρα πρέπει να επιλέξεις τον τρόπο αποστολής που επιθυμείς. Στη συνέχεια κάνε κλικ στην επιλογή “ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ” για να μεταφερθείς στο τελικό στάδιο όπου θα πρέπει να εισάγεις την πλήρη διεύθυνση σου, τα στοιχεία επικοινωνίας και να επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής που σε βολεύει.
Το μόνο που απομένει είναι να στείλεις την παραγγελία σου κλικάροντας την αντίστοιχη επιλογή κάτω από τη σύνοψη παραγγελίας.
Αυτό ήταν! Θα μεταφερθείς στη σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας και θα λάβεις άμεσα μήνυμα επιβεβαίωσης στο email σου.

Να ξέρεις οτι αν πληρώσεις με πιστωτική κάρτα, οι πληροφορίες στα στοιχεία χρέωσης θα πρέπει να ταιριάζουν με τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας. Είναι ένας βασικός προληπτικός έλεγχος που ακολουθώ πάντα. Αν παρατηρήσω κάτι ύποπτο θα σε καλέσω για επιβεβαίωση πριν χρεωθεί η κάρτα σου.

Πώς χρησιμοποιώ το κουπόνι έκπτωσης;

Ένα κουπόνι έχει τη μορφή κωδικού. Αν έχεις στα χέρια σου ένα κουπόνι έκπτωσης/προσφοράς ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να ενεργοποιήσεις την αντίστοιχη προσφορά στην παραγγελία σου.

  1. Ξεκίνα να προσθέτεις προϊόντα στο καλάθι αγορών σου
  2. Όταν ολοκληρώσεις μετακίνησε το ποντίκι σου πάνω από το καλάθι αγορών (πάνω δεξιά) και κλίκαρε την επιλογή “ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ” για να επιβεβαιώσεις οτι αυτά είναι τα προϊόντα που επιθυμείς να αγοράσεις
  3. Κάνε ότι αλλαγές θέλεις (αφαίρεση, αύξηση/μείωση ποσότητας) και κλίκαρε την επιλογή “ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ
  4. Αν είναι όλα όπως θέλεις, κάτω από τη λίστα με τα προϊόντα θα βρεις το πλαίσιο “ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ όπου μπορείς να εισάγεις τον κωδικό που έχεις.
  5. Στη συνέχεια επίλεξε “ΕΦΑΡΜΟΓΗ για να ενεργοποιήσεις/εξαργυρώσεις το κουπόνι.
  6. Τώρα θα πρέπει να βλέπεις νέες μειωμένες τιμές και σύνολα στη “ΣΥΝΟΨΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ (δεξιά)
  7. Προχώρησε στο επόμενο βήμα επιλέγοντας “ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ
  8. Ενημέρωσε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής, επίλεξε τρόπο πληρωμής και στείλε την παραγγελία σου

Μπορείς να παρακάμψεις την εφαρμογή κωδικού κουπονιού κατά την προβολή του καλαθιού αγορών σου και να τον εισάγεις στο επόμενο βήμα (ΤΑΜΕΙΟ). Για να εισάγεις στο ταμείο ένα κωδικό κουπονιού εντόπισε στο άνω αριστερό μέρος της σελίδας την ειδοποίηση “Έχεις εκπτωτικό κουπόνι; Κλίκαρε εδώ για να βάλεις τον κωδικό σου”.

Είμαι ασφαλής στην Akamatra;

Μπορείς να αγοράζεις με ασφάλεια από την Akamatra γνωρίζοντας οτι τα προσωπικά στοιχεία και οι λεπτομέρειες του προφίλ σου προστατεύονται. Ειδικά ως προς την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών, η Akamatra δεν αποθηκεύει ή διαχειρίζεται τις σημαντικές προσωπικές λεπτομέρειες πληρωμής που υποβάλλεις. Αυτό σημαίνει οτι τα στοιχεία πληρωμής σου επεξεργάζονται μόνο από αναγνωρισμένα και πιστοποιημένα πιστωτικά ιδρύματα και πρέπει να τα εισάγεις κάθε φορά που κάνεις μια παραγγελία. Σε οτι αφορά την ασφάλεια και προστασία σου όσο είσαι συνδεδεμένος/η στο προφίλ σου, η Akamatra χρησιμοποιεί SSL Premium στα 256 bit πρωτόκολλο ασφαλείας/κρυπτογράφησης της GeoTrust, μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρίες ασφαλείας παγκοσμίως.

Αν θες να μάθεις περισσότερα μπορείς να επισκεφθείς τις ενότητες:

Προσωπικά Δεδομένα

Ασφάλεια

Πώς εντοπίζω ένα προϊόν που θέλω;

Μπορείς να αναζητήσεις προϊόντα με διάφορους τρόπους ανάλογα με το τι ψάχνεις και από πιο σημείο θες να ξεκινήσεις.

Πλαίσιο Αναζήτησης

Γράψε μια περιγραφή στο πλαίσιο αναζήτησης που βρίσκεται κεντρικά στην κορυφή κάθε σελίδας. Μόλις αρχίσεις να γράφεις τα πρώτα γράμματα μίας περιγραφής, θα σου εμφανιστούν προτεινόμενα αποτελέσματα που μπορείς να διαλέξεις. Μπορείς επίσης να ψάξεις και με τον κωδικό ενός προϊόντος αν τον γνωρίζεις από πριν.

Βιτρίνα αρχικής σελίδας

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παρουσίαση των προϊόντων στην αρχική σελίδα (ακριβώς κάτω από τις μεγάλες φωτογραφίες) επιλέγοντας μια κατηγορία που σε ενδιαφέρει, μετά να επιλέξεις ταξινόμηση και στη συνέχεια να κλικάρεις το βέλος για αύξουσα ή φθίνουσα ταξινόμηση. Μόλις δεις προϊόν που σου αρέσει, κανε κλικ για να μεταφερθείς στην αναλυτική σελίδα του προϊόντος.

Φιλικό μενού ενδιαφέροντος

Επίσης μπορείς να ξεκινήσεις την αναζήτηση σου με τη βοήθεια του φιλικού μενού που έχω φτιάξει αριστερά από το πλαίσιο αναζήτησης με βάση το ενδιαφέρον/περίσταση

Μενού κατηγοριών

Ένας άλλος τρόπος είναι να επιλέξεις μια κατηγορία που σε ενδιαφέρει από το κύριο μενού (πάνω αριστερά).

Χρήση Φίλτρων

Και στις δύο τελευταίες περιπτώσεις, θα εμφανιστεί η σελίδα με τα σχετικά προϊόντα της επιλογής σου. Για να εντοπίσεις ακόμα πιο εύκολα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα φίλτρα που βρίσκονται στο αριστερό μέρος της σελίδας και έτσι να περιορίσεις τα προϊόντα που εμφανίζονται βάση τιμής, χρώματος, κτλ Και εδώ μπορείς να ταξινομήσεις τα προϊόντα με διάφορους τρόπους από το πλαίσιο ελέγχου πάνω δεξιά. Όπως και πριν, κάνε κλικ σε κάποιο προϊόν και θα εμφανιστεί η σελίδα του προϊόντος.

Σελίδα προϊόντος

Στη σελίδα του προϊόντος θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για να παραγγείλλεις το προϊόν, εικόνες που μπορείς να δεις σε μεγέθυνση,  επιλογή για άμεση ερώτηση για το προϊόν, δυνατότητα να προσθέσεις το προϊόν στα αγαπημένα σου για να το ξαναβρείς εύκολα, αξιολογήσεις όσων έχουν ήδη το προϊόν κ.α.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τί να κάνω;

Να μην ανησυχείς γιατί με δύο κλικ μπορείς να επαναφέρεις τον κωδικό σου και άλλωστε έχει συμβεί σε όλους μας. Κλίκαρε το κουμπί και ακολούθησε τη διαδικασία.

Επαναφορά του κωδικού μου