ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές

Κάθε μέρα προσπαθώ να σε ικανοποιήσω και να διευκολύνω το δύσκολο έργο του νοικοκυριού για σένα. Αν παρ’ όλα αυτά έλαβες τη παραγγελία σου και τα προϊόντα μου δεν ήταν όπως τα είχες ονειρευτεί δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μπορείς να μου τα επιστρέψεις και είτε να τα αντικαταστήσεις με άλλα προϊόντα είτε να γίνει επιστροφή χρημάτων. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μου στο 210-2321965 ή στείλε μου μήνυμα πατώντας το ακόλουθο κουμπί και αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας, το προϊόν και τι ακριβώς συμβαίνει.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για να μπορέσω να δεχτώ την επιστροφή των προϊόντων είναι:

·       Τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί ή χρησιμοποιηθεί.
·       Τα προϊόντα να συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης).
·       Η επιστροφή προϊόντων να γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται στην διεύθυνσή μου Καλύμνου 6 & Χίου, 135 62, Άγιοι Ανάργυροι και θα πρέπει να επωμιστείς εσύ τα έξοδα αποστολής.

Από εκεί και πέρα, στην περίπτωση που έχεις εξοφλήσει την παραγγελία σου μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων για τα προϊόντα που επέστρεψες γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχεις εξοφλήσει την παραγγελία σου με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σου λογαριασμού. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, θα σε επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επέστρεψες  στην παραπάνω διεύθυνση.

Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές.

Αντικαταστάσεις ελαττωματικών προϊόντων

Όσο και αν προσπαθώ, κάτι μπορεί να μου ξεφύγει. Αν παραλάβεις προϊόν σπασμένο ή ελαττωματικό, θα στο αντικαταστήσω χωρίς κανένα δικό σου έξοδο, εφόσον επικοινωνήσεις μαζί μου εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σου στο 210-2321965. στείλε μου μήνυμα πατώντας το ακόλουθο κουμπί και αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας, το προϊόν και τι ακριβώς συμβαίνει.


Στην περίπτωση αυτή, θα αναλάβω την παραλαβή και επιστροφή του. Στη συνέχεια, και μόνο εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, θα κάνω δωρεάν αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Εάν, παραλάβω το προϊόν και δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα σε αυτό θα χρεωθείς το κόστος επιστροφής.

Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.